קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

אחד מהמרכיבים היותר משמעותיים בקידום אתרים הוא, תוכן האתר, הוא הוא המלכודת הדבש שעוטפת את הלקוח מרגע הכניסה לאתר ועד לביצוע רכישה, השארת פרטי התקשרות או כל מטרה אחרת שלשמה האתר נועד.

התוכן צריך לעניין את הגולש, המחשבה הבסיסית אומרת שככל שהתוכן יהיה יותר מעניין, הגולש ישהה יותר באתר , כלומר האתר מעניין ובכך מקבל ניקוד גבוה יותר בגוגל, דוגמא מוחשית לכך אפשר למצוא בכל אתרי הוורדפרס החדשים, אשר העמוד הראשי שלהם מכיל בעצם את כל עמודי האתר כולל את טופס ההתקשרות ובכך הלקוח שוהה יותר זמן באתר מבלי להקליק אפיל פעם אחת, בכך גוגל בעצם מייתרת  את הצורך באתר מרובה עמודים וזה מאפשר לעכביש שלה לסרוק פחות עמודים ולהקטין את משך החיפוש.

אם בעבר בוני אתרים התגאו שייש המון עמודים באתר, הרי שהיום הדרישה היא לאתר תכליתי בכל המובנים, כולל יצירת עניין רב בעמוד הראשי על מנת שיטפס במעלה "העניין" שגוגל מוצא אותו.

בצורה כזאת גוגל שינתה את פני האינטרנט ואין ספק שהיא עתידה לשנות זאת שוב במטרה לייעל את המערכת ולספק לנו, כגולשים חווית גלישה משופרת.

תוכן האתר הוא המספר 3 הקלאסי בכדורסל, יודע לעשות את רוב התפקידים.

תוכן האתר, ובכך אנחנו מכוונים גם לעיצוב הגראפי כמובן הוא מה שישאיר את הגולש באתר, יחשוף אותו לנקודות החזקות שלנו ויוביל אותו במשעול לצורך מימוש המטרה שלנו בכניסתו לאתר,

עיצוב אתר הינה משימה מורכבת ועדינה וצריכה להיות מופקדת בידם של מקצוענים שמכירים את התחום בו עוסק האתר, שיידעו להצביע לבעל האתר על הכיוונית הנכונים לעיצובו ביחס למותג, שרות שהוא מעוניין לשדר, בייחס למתחריו והכל תוך שמירה על מבנה שיביא לאתר ניקוד SEO גבוה.

התוכן המילולי באתר חשוב לא פחות, ככל שהאתר יהיה יותר מעניין הגולש ישהה בו יותר זמן וזאת מטרתנו, לשם כך הגולש צריך להיות שבוי מגירויים אחרים, באתר שלנו, שילוב תוכן מילולי ענייני עם גרפיקה מושכת היא שילוב מנצח לבניית תוכן לאתר, תוכן כזה, שירתק את הגולש הקורא, במקומות בהם יש צורך בידע מקצועי או שיווקי  רצוי מאוד להיעזר, למרות העלות הכרוכה בכך, בכותבי תוכן מקצועיים.

השקעה בתוכן ונראות האתר היא השקעה זולה יחסית להוצאות עסק והיא חד פעמית (הגם שיש צורך לעדכן נראות של אתר פעם ב כ – 5  שנים על מנת שיישאר מודרני עם הגרפיקה, התכנים וככל הנראה, יעילות האתר מבחינת ההנחיות שיהיו תקפות בעוד כ 5 שנים מחברת גוגל).

ככזאת היא צריכה להיות מופקדת ע"י אנשי מקצוע, למרות הפיתוי לעיצוב אתר מחברות שמספקות פלטפורמות לבניית אתרים שאכן מספקות שווה לכל נפש וקלות מרשימה בבניית האתר, ואולם כבנייה עפ"י מודולים כללים הולכת לאיבוד היצירתיות הגראפית של בונה האתר, שהיא,בסופו של דבר, הדובדבן שעל הקצפת של האתר.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

לרוחב תחום קידום אתרים בכללותו, קיימת תפיסה מוטעית ש-SEO זה בעצם קידום אורגני, בפועל אלו תחומים נפרדים,
את נושא הקידום האורגני סקרנו במאמרים 2 ו-3, את המאמר הזה נייחד לנושא ה-SEO.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

מהו קידום ממומן ? קידום ממומן הוא חלק אינטגרלי בתמהיל קידום אתרים, כולנו רואים אותו כל הזמן, בכל חיפוש שנעשה בגוגל, כחלק מדף התוצאות שנפתח לנו אנו רואים מודעות בראש והתחתית הדף, מודעות שקשורות (ולא באופן מפתיע ) לנושא החיפוש

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

מאמר זה הוא מאמר המשך למאמר: קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני
במאמר זה נעסוק ביתרונות והחסרונות של קידום אורגני בתמהיל קידום אתרים.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

בהמשך לאנלוגיה מהמאמר הקודם, נחזור ל"מכבי תל אביב", המוח שמאחורי כל קבוצה הוא הרכז שלה, שמנווט את השחקנים/מרכיבים השונים מול היריבה, בתחום הקידום, המוח, הלב והמרכיב האיכותי העיקרי הוא הקידום האורגני, הוא "הרכז" של הקבוצה על המגרש.

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

בקבוצת כדורסל, "מכבי תל אביב" לצורך העניין, ישנם בכל עת 5 שחקנים על המגרש, על מנת שהקבוצה תוציא את המיטב שבה, שחקנים אלו צריכים להיות טובים ככל האפשר במסגרת מגבלות התקציב של הקבוצה, מסונכרנים ביניהם, מאומנים ומעליהם מאמן שמנהל אותם

רוצים שנרים לכם טלפון?

דילוג לתוכן