קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

לרוחב תחום קידום אתרים בכללותו, קיימת תפיסה מוטעית ש-SEO זה בעצם קידום אורגני, בפועל אלו תחומים נפרדים,

את נושא הקידום האורגני סקרנו במאמרים 2 ו-3, את המאמר הזה נייחד לנושא ה-SEO.

SEO – Search Engine Optimization

SEO זה בפועל מגוון של פעולות בתהליך בניית האתר על מנת להפוך אותו אופטימלי לקריאה ע"י העכביש של גוגל.

גוגל מפרסמת את ה"ציפיות" שלה ממבנה האתר עפ"י האלגוריתמים שהיא מפתחת וכיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא החזק בשוק ורוב מכריע של האוכלוסייה משתמש בו, כל בוני האתרים "מיישרים קו" עם גוגל על מנת שהאתרים יהיו במבנה, שיהיה אופטימי לקריאה ע"י מנוע החיפוש של גוגל.

זאת תמצית ה SEO, מכאן, שהאחריות למבנה האתר יושבת בחיכו של מפתח האתר, לכן יש לשים דגש רב בבחירת בונה האתר, חשוב למצוא בונה אתרים מיומן, שמכיר את מנוע החיפוש של גוגל ומציע חבילת SEO.

כחלק מעלות הפרוייקט, בונה אתרים איכותי יכול להיות ההבדל של שמים וארץ מבחינת ציון ה SEO של האתר,
כיום ישנם מספר רב של אתרים חינמיים שמאפשרים ניתוח SEO לאתר כך שניתן להגדיר כחלק מהסכם פיתח האתר, ציון SEO מינימלי שהאתר חייב לעמוד בו עפ"י אתר ניתוח שזהותו הוסכמה מראש.

בכך, בעל האתר יכול להיות רגוע שיקבל עבודת SEO איכותית לפי מדד חיצוני קבוע מראש, בונה אתרים שמאמין בעצמו לא ייחרד מעצם נושא תגמול על פי תוצאות כיוון שהסכם פיתוח שכזה יכול לתת לו תמורה גבוהה יותר על פיתוח האתר בתוצאת SEO מעבר לרף הנקבע.

בין המאפיינים הברורים לביצוע SEO מוצלח, יהיו:

בדיקת כותרות, לקוד ה HTML של האתר יש חשיבות בקריאת האתר ע"י גוגל, כותרת H1 כביטוי חיפוש היא כלי עיקרי בדיקת היררכיה של כותרות אופטימיזציה של מבנה האתר, חווית משתמש ובחינת האתר עפ"י: קטגוריות רלוונטיות, ניווט קל באתר, התאמת שפה באספקט של כיווני קריאה, מפת אתר, לגולש ולגוגל (מפת XML)

הטכניקות לבניית אתר ידועות לכל בונה אתרים מיומן, ואסור להתפשר על פחות. כיוון שכל שינוי במבנה האתר דורש התאמת SEO ועדכון ה SITMAP של האתר.
לאתר הקמתו, למעט שינויים קלים, כל נושא ה SEO הוא נושא נתון ומוחלט בתמהיל קידום האתר על מרכיביו השונים.

הוא הגארד שאי אפשר להחליף, כי ברגע האמת הוא יעשה את המהלך המבריק יש להקנות חשיבות רבה לנושא ה SEO בתכנון האתר תוך דגש שהמגמה של גוגל היא ששיפור מתמיד בחוויית משתמש ויש ביכולתם, עקב כוחם הרב בשוק, להכתיב את הכיוון שלשם יתפתחו אתרי האינטרנט בעתיד.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

אחד מהמרכיבים היותר משמעותיים בקידום אתרים הוא, תוכן האתר, הוא הוא המלכודת הדבש שעוטפת את הלקוח מרגע הכניסה לאתר ועד לביצוע רכישה, השארת פרטי התקשרות או כל מטרה אחרת שלשמה האתר נועד.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

מהו קידום ממומן ? קידום ממומן הוא חלק אינטגרלי בתמהיל קידום אתרים, כולנו רואים אותו כל הזמן, בכל חיפוש שנעשה בגוגל, כחלק מדף התוצאות שנפתח לנו אנו רואים מודעות בראש והתחתית הדף, מודעות שקשורות (ולא באופן מפתיע ) לנושא החיפוש

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

מאמר זה הוא מאמר המשך למאמר: קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני
במאמר זה נעסוק ביתרונות והחסרונות של קידום אורגני בתמהיל קידום אתרים.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

בהמשך לאנלוגיה מהמאמר הקודם, נחזור ל"מכבי תל אביב", המוח שמאחורי כל קבוצה הוא הרכז שלה, שמנווט את השחקנים/מרכיבים השונים מול היריבה, בתחום הקידום, המוח, הלב והמרכיב האיכותי העיקרי הוא הקידום האורגני, הוא "הרכז" של הקבוצה על המגרש.

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

בקבוצת כדורסל, "מכבי תל אביב" לצורך העניין, ישנם בכל עת 5 שחקנים על המגרש, על מנת שהקבוצה תוציא את המיטב שבה, שחקנים אלו צריכים להיות טובים ככל האפשר במסגרת מגבלות התקציב של הקבוצה, מסונכרנים ביניהם, מאומנים ומעליהם מאמן שמנהל אותם

רוצים שנרים לכם טלפון?

דילוג לתוכן