קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

במאמרים הבאים נסקור את המרכיבים השונים בקידום אתרים, במאמר זה נתמקד בתחום קידום אתרים אורגני,
שאר המרכיבים יסקרו במאמרים הבאים

בהמשך לאנלוגיה מהמאמר הקודם, נחזור ל"מכבי תל אביב", המוח שמאחורי כל קבוצה הוא הרכז שלה, שמנווט את השחקנים/מרכיבים השונים מול היריבה, בתחום הקידום, המוח, הלב והמרכיב האיכותי העיקרי הוא הקידום האורגני, הוא "הרכז" של הקבוצה על המגרש.
וכמו שרכז מפעיל 4 שחקנים, הקידום האורגני מפעיל 4 "שחקנים" משל עצמו:

  1. SEO, אופטימיזציה של ביטויי חיפוש, קישורים חיצוניים, פעילות רשתית חברתית.
    SEO – נושא ה SEO ידון במאמר משל עצמו בשל חשיבותו.
  2. אופטימיזציה של ביטויי חיפוש –  אולי הכלי העיקרי בקידום אתרים אורגני, היכולת לקשר בין חיפוש בגוגל לאתר הלקוח בתוצאות החיפוש, תהליך מורכב שמתחיל בפעילות SEO ובעל משמעות עיקרית בקידום האורגני במובן של גישה ישירה של גוגל לאתר ולכל מה שהוא מייצג, בטכנולוגיה החדשה המבוססת על תוכנות בוט שמבצעות קידום אורגני, ניתנת אפשרות לשדרג את פעילות האופטימיזציה של ביטויי החיפוש לאופטימיזציה אקטיבית, שתחילתה בניתוח ה HTML  של אתר החברה ותרגומו לפעילות ווירטואלית שנעשית על ידי תוכנת הבוט לאופטימיזציה אקטיבית של ביטויי החיפוש
  3. קישורים חיצוניים – אחד הנושאים היותר שנויים במחלוקת בתחום הקידום האורגני, מנוע החיפוש של גוגל, כאשר הוא סורק את האתר, יודע כמה אתרים אחרים מפנים אליו באמצעות קישור באתרים אלו, ככל שיותר אתרים מפנים לאתר הלקוח זה מהווה נקודות חוזקה ומעלה את האתר בדירוג של גוגל, זהו כלי רב עוצמתי כאשר הוא מגיע מאתרים "חזקים" ואולם, היכולת של מקדמי אתרים לשתול קישורים באתרים "חזקים" היא מוגבלת ולכן ישנה מגמה של קניית קישורים חיצוניים בצורה סיטונאית, על מנת להראות לגוגל שהאתר הינו חזק ומקושר, אליה וקוץ בה, רוב האתרים האלו נמצאים במדינות כמו: סין, רוסיה, הודו, פקיסטאן וכד', גוגל "רואה" את זה, ואפשר רק להניח מה גוגל חושב על אתר שיש בו אלפי קישורים מסין והוא בכלל בישראל ומטפל בגולשים ישראלים, אם יש ספק, גוגל לא מחשיבים את הקישורים האלו בניקוד האתר.
    כפועל יוצא, קישורים ככלי אפקטיבי במאמצי הקידום האורגני, חייבים להיות מארץ המוצא של גולשי האתר, אנחנו כמובן לא מתייחסים לאתרי קניות בינ"ל כמו: Ebay, ALIeXPRESS וכד', להם לא צריך לדאוג, הם מקושרים בכל צורה ודרך, אנחנו מתייחסים לאתרים ישראלים "רגילים" אשר נהנים מהרגלי גלישה וקניה ע"י קהל הלקוחות הרלוונטי עבורם, קרי, ישראל.
  4. פעולות רשתיות חברתיות – תחום חשוב מאוד בקידום אורגני, התחום מכסה כמובן את כל תחום בו יש פעילות רשתית, הרבה מעבר לאפליקציות מוכרות כגון: FaceBookת Twitter, Instegram וכד'. תחום שדורש עבודה סיזיפית ע"י מקדם האתר, התחום הכי לביצוע בגלל הסיזיפיות והחד גוניות שבה,

גם כאן נכנסות תוכנות הבוט החדשות בקידום אתרים, תוכנה, מעצם הייתה, יכולה לעבוד 24 שעות ביממה, בפעילות סיזיפית שלא משעממת אותה ולכן היא עושה זאת ביעילות פי 1000 מונים מאשר אדם.

סקירת היתרונות והחסרונות של הקידום האורגני תהיה בחלק השני של מאמר זה

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

אחד מהמרכיבים היותר משמעותיים בקידום אתרים הוא, תוכן האתר, הוא הוא המלכודת הדבש שעוטפת את הלקוח מרגע הכניסה לאתר ועד לביצוע רכישה, השארת פרטי התקשרות או כל מטרה אחרת שלשמה האתר נועד.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

לרוחב תחום קידום אתרים בכללותו, קיימת תפיסה מוטעית ש-SEO זה בעצם קידום אורגני, בפועל אלו תחומים נפרדים,
את נושא הקידום האורגני סקרנו במאמרים 2 ו-3, את המאמר הזה נייחד לנושא ה-SEO.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

מהו קידום ממומן ? קידום ממומן הוא חלק אינטגרלי בתמהיל קידום אתרים, כולנו רואים אותו כל הזמן, בכל חיפוש שנעשה בגוגל, כחלק מדף התוצאות שנפתח לנו אנו רואים מודעות בראש והתחתית הדף, מודעות שקשורות (ולא באופן מפתיע ) לנושא החיפוש

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

מאמר זה הוא מאמר המשך למאמר: קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני
במאמר זה נעסוק ביתרונות והחסרונות של קידום אורגני בתמהיל קידום אתרים.

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

בקבוצת כדורסל, "מכבי תל אביב" לצורך העניין, ישנם בכל עת 5 שחקנים על המגרש, על מנת שהקבוצה תוציא את המיטב שבה, שחקנים אלו צריכים להיות טובים ככל האפשר במסגרת מגבלות התקציב של הקבוצה, מסונכרנים ביניהם, מאומנים ומעליהם מאמן שמנהל אותם

רוצים שנרים לכם טלפון?

דילוג לתוכן