קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום ממומן

מהו קידום ממומן ? קידום ממומן הוא חלק אינטגרלי בתמהיל קידום אתרים, כולנו רואים אותו כל הזמן, בכל חיפוש שנעשה בגוגל, כחלק מדף התוצאות שנפתח לנו אנו רואים מודעות בראש והתחתית הדף, מודעות שקשורות (ולא באופן מפתיע ) לנושא החיפוש שלנו.

גוגל שמים את המילה AD ליד תוצאות החיפוש על מנת שנדע שזאת מודעה ונתייחס אליה ככזאת.

גולשים רואים מודעות אלו כי גוגל זיהה שאנחנו בקמפיין שכולל את ביטוי החיפוש שהגולש חיפש והעלה את המודעה לתחילת הדף, כך, הגולש ראה את המודעה שלנו במקום הראשון (הנושא יידון בהרחבה בהמשך)

נמשיך באנלוגיית הכדורסל שלנו, הקידום הממומן הוא הסנטר של הקבוצה, מניחים את הכדור ליד הסל והוא מכניס סל בקלות בנגיעת יד, בלי להתקשקש, בלי לדבר על זה, פשוט מושיט את היד והמכניס את הכדור לסל, זהו הקידום הממומן, ברגע שמתחילים איתו, התוצאות מידיות וחד משמעיות ובאות לידי ביטוי במכירות החברה.

לנושא הופעת המודעה שלנו במיקום הראשון, יש לנו הפתעה לא כל כך נעימה בנושא, כאשר אנו מפרסמים בקידום ממומן, יש כמובן עוד חברות שמפרסמות לאותם ביטויי חיפוש כמונו, אלו המתחרים שלנו.

שחקני ההגנה של היריב אם תרצו, שינסו להבליע את היתרונות /מודעות שלנו ובעצם כאן מתחילה התחרות האמיתית, גוגל יעדיף למקם את המודעות אשר בעל האתר מוכן לשלם מחיר גבוה יותר למודעה, גבוה יותר במעלה לוח התוצאות  או על חשבון בעל אתר שמשלם מחיר נמוך יותר.

אין מה להתרגש מכך, זה טבעי, גוגל זה עסק.

לכן אנחנו רואים בדרך כלל שמודעות של חברות גדולות נמצאות תמיד בראש, כיוון שכך הן חוסמות מתחרים קטנים מהם  ובכך החברות הגדולות שומרות על כוחן במלחמה על מיקומים בקידום ממומן.

ברגע שמוסיפים את יחס ההמרה הנמוך בקידום ממומן, מתבררת תמונה של הוצאה כספית גבוה ביחס למחיר הרכישה באתר ובהרבה מקרים הקידום הממומן אינו תורם לרווחיות החברה בגלל העלות הראלית שלו ואחוז ההוצאה עליו לעומת המכירות שהוא מביא.

עם זאת, קידום ממומן הוא הדרך הטובה ביותר להביא אתר חדש לתודעת הגולשים והצרכנים.
אחד היתרונות של קידום ממומן הוא קלות הפעלתו ע"י בעל האתר, ללא מתווכים שונים אשר יקחו עמלות ניהול הקמפיין, ע"ח פרסום מודעות, בפעילות שמאוד קל ללמוד אותה מסרטוני יוטיוב וליישם בממשק הנוח של גוגל.

חשוב לזכור, רישום ואינדוקס אתר חדש על ידי גוגל, הוא תהליך שלוקח 3-4 שבועות. בפועל, אין טעם לבצע קידום אורגני בתקופה זאת כי גוגל לא יכול לקדם אתר שעדיין לא מאונדקס אצלו וחבל על הזמן והכסף שישקע בקידום אורגני בתקופה זאת למעט תחום הקישורים backlinks, ברגע שבעל אתר רשם את הדומיין שלו, חשוב לו להתחיל ולנסות להכניס את הדומיין שלו לאתרים שונים ,כך, שגוגל יאנדקס אותו בפעם הראשונה, הוא כבר יגלה שהאתר מקושר לאתרים אחרים ו"יסיק" שמדובר באתר מעניין לצורך דירוגו בגוגל.

ולכן בהקמת אתר חדש, קידום ממומן הוא הדרך הטובה ביותר להתחיל ולמכור.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – תוכן האתר

אחד מהמרכיבים היותר משמעותיים בקידום אתרים הוא, תוכן האתר, הוא הוא המלכודת הדבש שעוטפת את הלקוח מרגע הכניסה לאתר ועד לביצוע רכישה, השארת פרטי התקשרות או כל מטרה אחרת שלשמה האתר נועד.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – SEO

לרוחב תחום קידום אתרים בכללותו, קיימת תפיסה מוטעית ש-SEO זה בעצם קידום אורגני, בפועל אלו תחומים נפרדים,
את נושא הקידום האורגני סקרנו במאמרים 2 ו-3, את המאמר הזה נייחד לנושא ה-SEO.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני חלק שני

מאמר זה הוא מאמר המשך למאמר: קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני
במאמר זה נעסוק ביתרונות והחסרונות של קידום אורגני בתמהיל קידום אתרים.

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

קידום אתר כאנלוגיה למשחק כדורסל – קידום אורגני

בהמשך לאנלוגיה מהמאמר הקודם, נחזור ל"מכבי תל אביב", המוח שמאחורי כל קבוצה הוא הרכז שלה, שמנווט את השחקנים/מרכיבים השונים מול היריבה, בתחום הקידום, המוח, הלב והמרכיב האיכותי העיקרי הוא הקידום האורגני, הוא "הרכז" של הקבוצה על המגרש.

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל – מבוא

בקבוצת כדורסל, "מכבי תל אביב" לצורך העניין, ישנם בכל עת 5 שחקנים על המגרש, על מנת שהקבוצה תוציא את המיטב שבה, שחקנים אלו צריכים להיות טובים ככל האפשר במסגרת מגבלות התקציב של הקבוצה, מסונכרנים ביניהם, מאומנים ומעליהם מאמן שמנהל אותם

רוצים שנרים לכם טלפון?

דילוג לתוכן